Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Прості програми лінійної структури

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних технологій, автоматики та метрології
Факультет:
Інформаційна безпека
Кафедра:
Кафедра захисту інформації

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Алгоритмічні мови та програмування
Група:
УІ-11
Варіант:
22

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА кафедра ЗІ З В І Т до лабораторної роботи №5 з курсу: «Алгоритмічні мови та програмування» на тему: «Прості програми лінійної структури» Варіант № 22 Виконала: ст. гр. УІ-11 Прийняв: Львів 2009 ЗАВДАННЯ Домашня підготовка до роботи Ознайомитися з принципами об’єктно-орієнтованого програмування. Ознайомитися з типами даних мови С#. Ознайомитися з операторами та методами Console I Math. Вивчити правила побудови ідентифікаторів, виразів та присвоєння значень змінним мови С#. Ознайомитися з умовними графічними позначеннями для побудови блок-схем алгоритмів. Скласти блок-схему алгоритму та програму мовою С# для розрахунку значення виразу. Забезпечити ввід значень аргументів з клавіатури і вивід результату розрахунку на дисплей. Дані для роботи беруться з табл.12 за вказівкою викладача. 22  x=12.394, y=7.139   Робота в лабораторії 1. Ознайомитися з основними засобами введення, відлагодження та компіляції програми системи програмування С#. 2. Ввести в комп'ютер програму, написану мовою С# згідно з отриманим завданням. 3. Відлагодити програму. При необхідності скоригувати блок-схему алгоритму та програму у відповідності з виявленими логічними та синтаксичними помилками. 4. Остаточні версії блок-схеми, програми та отримані результати занести у звіт з лабораторної роботи. 5. Здати та захистити звіт з лабораторної роботи. БЛОК-СХЕМА АЛГОРИТМУ СПИСОК ІДЕНТИФІКАТОРІВ КОНСТАНТ, ЗМІННИХ, ФУНКЦІЙ, ВИКОРИСТАНИХ У БЛОК-СХЕМІ АЛГОРИТМУ І ПРОГРАМІ, ТА ЇХ ПОЯСНЕННЯ x, y – змінні, які є аргументами виразу; c – змінна, якій надається значення результату обчислення виразу; s – тимчасова змінна, для зберігання стрічкового значення; class a – містить методи вводу даних, обчислення виразу тв виводу результату; class Program – містить основний метод; input() – метод вводу даних; colculate() – метод обчислення виразу; output() – метож виводу результату; Main() – основний метод; Console.WriteLine() – функція виводу даних; Console.ReadLine () – функція вводу даних; Math.Pow (x,y) – математична функція обчислення xy; Math.Abs (x) - повертає абсолютне значення x; Math.Tan (x) - повертає тангенс параметра х; Math.Log(x) - повертає натуральний логарифм х. ТЕКСТ ПРОГРАМИ using System; using System.Collections.Generic; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class a { double x, y, c; string s; public void input() { Console.WriteLine(" x "); s = Console.ReadLine(); x = Convert.ToDouble(s); Console.WriteLine(" y"); s = Console.ReadLine(); y = Convert.ToDouble(s); } public void colculate() { c = Math.Pow(Math.Abs(Math.Tan(x)), 0.5) + Math.Pow((x + y), Math.Log(x)); } public void output() { Console.WriteLine("Rezultat=" + c); } } class Program { static void Main(string[] args) { a laba = new a(); laba.input(); laba.colculate(); laba.output(); Console.ReadLine(); } } } РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ ПРОГРАМИ x 12,394 y 7, 139 Rezultat = 1775,17759352699 Висновки по роботі: ознайомились з принципами роботи об’єктно-орієнтовного програмування на прикладі алгоритмічної мови С#. Навчилися складати та відлагоджувати прості розрахункові програми лінійної структури.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини